Dåligt/Bra

En sak som jag tycker är kass och verkligen gör mig arg är när människor som man är trevlig mot bara ska leka översittare och göra allt för att i varje mening, vad man än säger, trycka ner den andra personen och kommentera småsaker som inte spelar någon roll och ändra allt så den själv får bestämma precis allting som den inte ens har någon rätt att bestämma! När de dessutom ska försöka lära en något man redan kan och har jobbat med i över 2 år + när personen är några år yngre än en själv och pratar till en som att man var ett barn. Sådana människor tål jag inte.
Allt detta hände i veckan när chefen tog ut sin träningstimme och gick hem en timma tidigare än oss andra. Hon lämnade då över telefonen till en tjej som uppfattade det som att nu skulle hon agera boss och la sig i precis allt jag gjorde! Jag blir bara arg nu igen när jag skriver om det, suck! Jag tål inte när nån ska bestämma över mig.

Bra däremot var den "Storslagna mingelkvällen med en toutch av Hollywood" på Vasakyrkan igårkväll, superkul och världens skönaste folk! :) :) Jag fick bland annat speeddejta för första gången (inte i "dejtingsyfte" utan "lära känna syfte") och det var lite småjobbigt faktiskt, haha, blev typ socialt utbränd där ett tag. Men det var roligt roligt roligt! :)
Allt avslutades efter några timmar med att alla blundade och prästen läste upp en helt underbar text som gick rakt in i hjärtat, den var lång men underbar och man kunde gå därifrån, känna sig älskad och må bäst i världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0