Todo

Borde göra en del grejer som jag inte gör.

Ska skriva högskoleprovet imorgon och funderar lite emellanåt på varför jag egentligen anmälde mig till det... suck. Har inte så hög motivation just nu. Min plan var att börja plugga för tre veckor sedan och idag sitter jag här och har inte börjat än. Se, jag hittade till och med till bloggen som jag aldrig är inne på bara för att undvika att öva! :P
Nu försöker jag intala mig själv att jag inte behöver höja mitt förra resultat och att det inte spelar någon roll hur det går imorgon fast innerst inne har jag pressen på mig själv att jag ska höja mig så jag blir nöjd... så varför övar jag inte?

Jag borde söka ett till jobb här i Umeå också. Hade ju peppen för en månad sen när jag sprang runt på olika Icabutiker men sedan dess har jag ju haft fullt upp med att jobba så har inte haft tid att söka jobb. Förra veckan jobbade jag över heltid men denna har jag bara två dagar och endast tre dagar nästa vecka... det går ju runt men inte mer. Känns jobbigt att alltid behöva känna den här stressen för att inte veta hur mycket jobb man har en vecka senare också.

Jag borde komma på vad jag ska söka för utbildning också...

Sen borde jag lägga om min träning lite också och träna lite mer.
I morse var jag hos naprapaten och fixade ryggen mest i förebyggande syfte. 480 kronor fattigare men en frisk rygg rikare! Första revbenet var låst vilket automatiskt gör att man inte kan släppa ner axlarna och jag hade lite knutor bak på axlarna och ryggen och var stel i vänster axel. Han knådade så mycket att nu känns det som att jag fått en riktig träningsvärk bak på axlarna!!
Tipset han hade till mig var att träna mage, kondition och stretcha axlarna. För att jag ska andas mer med magen istället för halsen, det är visst bättre för revbenen!
Han påpekade också att det syntes på en muskel (som hade ett fint namn) att jag tränade och att jag hade bra gener för att bli riktigt stark! Det låter väl bra!? :P

/Bodybuilder-Elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0