TURKIET

Vi hade en varm vecka!

45-50 grader varmt med 80% luftfuktighet...så svetten rann! ;)

 

Det var riktigt skönt att svalka sig i poolen på kvällen!

 

Det flög hela tiden flygplan över vårat hotell, syns kanske inte att detta är ett flygplan men det är det! ;)

 

En sötis som ville följa oss till stranden :)

 

Utflykt till Aqualand med massa läskiga vattenrutchkanor och svalkande vatten som man kunde ligga och sola i :)

 

Anders från Gällivare och gamla stan

 

Det var så varmt att limmet på höger sula i båda mina par sandaler som jag hade med mig släppte och blev aningen jobbiga att gå i, det såg nog ut som att jag hade en släpfot som jag var tvungen att lyfta högre än den andra varje steg jag tog. ;)

Det var för varmt på marken för att gå barfota också så här har jag lånat Idas flip-flop men fick ett ont skavsår så Anders var snäll och tog över dem :) Skitsnyggt!! ;) ;)

 

En till Anders från Gällivare och en söt Ida när vi skulle ta en svalkande öl efter att vi shoppat klart på bazaren :)

 

På flygplatsen på väg hem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0